Thursday, August 4, 2011

30 Dager

Hiver meg på litt sent på bølgen, men så har jeg noe å blogge om :)

DAG 1- 15 fakta om meg + et bilde.
DAG 2- Noen av mine yndlingssanger for tiden.
DAG 3- 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.
DAG 4- 5 ting jeg elsket da jeg var yngre.
DAG 5- 10 artige/fine ting i huset mitt.
DAG 6- 10 ting jeg virkelig setter pris på.
DAG 7- Et bilde av varen jeg sist kjøpte
DAG 8- Hva befinner seg i sminkepungen min?
DAG 9- Beskrive mitt drømmebryllup.
DAG 10- En bok som har betydd mye for meg.
DAG 11- 5 - 10 ting jeg ikke kan leve uten.
DAG 12- 10 fine blogger.
DAG 13- Et bilde av telefonen min
DAG 14- Min favoritt film
DAG 15- Skriv ned min nåværende ønskeliste
DAG 16- Bilde av det som alltid er i vesken min
DAG 17- Vis det fineste bilde av min bestevenn
DAG 18- Et TV program jeg er helt oppslukt i 
DAG 19- Bildeserie av hvordan det ser ut i mitt hus / din leilighet
DAG 20- En kjendis jeg liker, og hvorfor 
DAG 21- Bilde av kjæledyret ditt 
DAG 22- Et bilde av mitt / mine favoritt plagg 
DAG 23- Bilde av utsikten fra huset mitt
DAG 24- Vis noen av smykkene dine
DAG 25- Et bilde av deg som liten
DAG 26- Bakrunnsbildet ditt på mobilen og macen
DAG 27- Bilde av dine parfymer
DAG 28- Oversikt over hva jeg har i vesken.
DAG 29- Et bilde av min håndskrift
DAG 30- Et bilde av meg tatt den dagen og tre fine ting som har skjedd i løpet av 30 dager



//Lisa M<3

No comments:

Post a Comment